Răspunsuri

2014-11-05T21:20:43+02:00
A)128:7=18,3... nu il divide b) 585:13=45 il divide c) 418:12=34,8(3) nu il divide d) 144:9=16 Sper ca te-am ajutat! :D
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:27:18+02:00
Este simplu 
a)7|128=128:7=18,2  deci nu il divide 
b)13|585=585:13=45  da il divide 
c)12|418=418:12=34,5 nu il divide
d)144| 9=144:9=16 este divizibil
multumesc mult.azi ne-a predat si nu prea am inteles la scoala
Asa si acelasi rasp lam at si eu las-o balta alta data.... as raporta un abuz dar ma abtin...
nu va certati va rog!
Dar nu ma cert cu ea sau el lasa ca nu conteaza nu e problema. Ai dreptate eu am gresit la calcule si ea sau el merita.