Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:56:30+02:00
Tatal meu e  un parinte bun
Dumnezeu este parintele tuturor.
Nasul meu este parinte spiritual

2 5 2
2014-11-05T20:58:14+02:00
Am un parinte intelept.                                                                                       Parintele  a tinut o slujba azi.                                                                              Cel da al treilea sens nu il atiu.Sper sa te ajute.               
2 3 2