Răspunsuri

2014-11-05T20:54:09+02:00
Aflarea unor informatii noi de la o persoana anume este una dintre caracteristicile reportajului .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:56:17+02:00
Actualitatea-totul porneste de la actualitate,ea da interesul general          autencititate- trasatura ce se cere garantata                                          atitudine,plasticitate    tipurile de reportaj pot fi: dupa tema abordata, reportaj de informare generala,dupa realitatea pe care o infatiseaza