Clorul este utilizat pentru sterilizarea apei potabile. Pt aceasta se barboteaza cate 142g clor la 100kg apa. Calculați concentrația proncetuala a soluției obținute in cazul in care tot clorul s-ar dizolva in apa!

2

Răspunsuri

2014-11-05T20:47:01+02:00
C % = m1 x 100
           m totala

C % = 142 x 100 = 14200 = 142
               100          100

Nu stiu daca este corect. Eu asa cred. Nu prea am facut probleme de genu' ... Marti am discutat despre concentratia procentuala si am facut doar o problema :3
Si noi tot marți am făcut aceasta lecție dar nu prea inteleg
Nici eu n-am inteles ..
:))))
Fratilor vedeti ca voi in loc de 100kg apa puneti 100g si nu o sa iasa problema bine
Daca ști u rezolva-mi problema
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:48:12+02:00
Md=142g clor
mapa=100g
c=?
c=md/md+mapa*100
c=142/142+100*100
c=14200/242
c=58,6%
Care este concentrația soluție de țipirig folosite la elementul Leclanche umed daca s-au folosit 600 cm cubi apa (p/apa =1g/cm cubi) si 150g țipirig? Ajuta-ma plzz