Aflati trei numere naturale pre consecutive stiind ca suma lor este 978
aflati trei numere naturale impare consecutive stiind ca suma lor este 1719

2
ce inseamna pre?
am vrut sa scriu pae scuzee!!!

Răspunsuri

2014-11-05T21:26:20+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T21:28:15+02:00
978impartit3=326
326-1=325
326+1=327

1719impartit3=573
573-2=571
573+2=575
13 4 13
daca sunt pare inseamna ca la primul ex numerele sun 324 326 si 328