Răspunsuri

2014-11-05T20:33:29+02:00
{ multimea vida(cred),c,a,r,t,e,ca,cr,ct,ce,car,cat,cae,cart,care,ar,at,ae,rt,,re,te,
carte}
uite cine zice sa incetam dar defapt tu ai inceput cearta intaratandu-ma pe mn
hai gata vad ca ai chef de sfada hai ciocu mic
hei !mi-ai luat vorba”!”! :P
Nopate buna!!
larivderi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:36:09+02:00
Carte=(c,a,r,t,e)
daca literele din cuvant se repeta nu le scri de 2 ori doar odta ex:caracter=(c,a,r,t,e),ai inteles?

scrie ce sa scriu
adica?
ti-am spus odata in raspunsul de sus
^_^