Răspunsuri

2014-11-05T20:22:29+02:00
Ma gandesc la un numar care se afla prin calcularea dublului sumei numerelor 213 si 121.Care este numarul?
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:25:08+02:00
Un magazin a vandut in prima zi 213 kg de mere. A doua zi a vandut 121 kg de mere. In a treia zi a vandut dublul numarului de kg vandute in primele doua zile. Cate kg mere a vandut magazinul in a treia zi ?
Ma gandesc la un numar care se afla prin calcularea dublului sumei numerelor 213 si 121.Care este numarul?