Treceți următoarele verbe la modul infinitiv: desfăcu ; așeza; plutea; intoarse; ardea

2
Nici despre tine nu era vorba :)). Primul comentariu este identic cu ce am scris eu, nici măcar să tasteze ea nu era în stare. Scuze că s-a înţeles altceva.
PS : daca dadeam copy-paste luam cu tot cu diacritice. Eu nu am diacritce in raspunsul meu. Nici nu stiu de ce ma obosesc sa-ti explic...
Aaa.. ok. Eu imi cer scuze, nu am fost atenta :)))
Ţi-am spus că nu de tine era vorba, nici nu văzusem măcar răspunsul tău, eu m-am referit strict la Codruţa, cea care comentase prima aici, dar s-a interpretat totul greşit.
Nu-i nimic, trebuia eu să fac referire direct la persoana aceea, să nu se înţeleagă altceva :)).

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:20:28+02:00
Desfăcu - a desface
aşeza - a aşeza
plutea - a pluti
întoarse - a întoarce
ardea - a arde.  
2014-11-05T20:21:08+02:00
A desface, a aseza, a pluti , a intoarce, a arde
aseza - a aseza
putea - a pluti conj a IV
intoarse- a intoare conj a III a
ardea
A ardea conj I