Răspunsuri

2014-11-05T20:18:04+02:00
Sunt copiii pe care i-am văzut alaltăieri.
si părtile principale de propozitie ??
Sunt = predicat verbal, copiii = subiect, pe care = atribut adjectival, i-am văzut = predicat verbal, alaltăieri = complement circumstanțial de timp.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:26:41+02:00
Sunt copii frumosi in clasa.
Sunt- predicat verbal
Copii-subiect
Frumosi-atribut
In clasa-complement
Partile principale sunt subiectul si predicatul!