Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-05T20:12:39+02:00
Molecula este cea mai mica parte dintr-o substanta.
Atomul cea mai mică particulă dintr-o substanță care prin procedee chimice obișnuite nu poate fi fragmentată în alte particule mai simple.

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:12:47+02:00
Atom- particulă (formată din nucleu și electroni) din care sunt alcă­tuite toate substanțele (solide, lichide, gazoase), reprezentând cea mai mică parte a unui element chimic.

moleculă-cea mai mică parte dintr-o substanță care mai păstrează compoziția procentuală și toate proprietățile chimice ale acelei substanțe.