Indentificati pleonasmele din urmatoarele reclame si explicati in ce constau acestea:
1) Aceasta crema neutra pentru piele a fost preparata dupa o veche reteta traditionala .
2) Noul sandvisi gigant este delicios de savuros. Multumesc !

2

Răspunsuri

2014-11-05T20:02:09+02:00
1.veche si traditionala inseamnă acelasi lucru 2.delicios=savuros
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:02:44+02:00
1)o veche reteta traditonala
2)delicios de savuros
3 4 3