Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:58:55+02:00
A banui-a cerceta
a cere-a pretinde
folositor-trebuincios
hranire-intretine
a lamuri-a clarifica
rautacios-malitios
sfant-dumnezeiesc
vrajitoarie-vraja.magie

1 5 1
2014-11-05T20:01:57+02:00
A bănui=a suspecta.
a cere=a spune
vrăjitorie=magie, făcătură
răutăcios=malițios
a lămuri=a clarifica
folositor=convenabil
hrănire=alimentare
sfânt=îngeresc