Sensuri pentru cuvantul "a face" in propozitii , va rog ! Ex pe care l-am gasit eu :
Mama face ciorba . (a gati )
Bianca face melodii . (a compune )
Mana face focul .( a aprinde )
Va multumesc mult ! :*

2

Răspunsuri

2014-11-05T19:53:57+02:00
Asta sunt toate esti bravo
Pai mie imi trebuie peste 35 dinastea nu decat 3 :(
Stai acus o sa ma gindesc
Nu-ti face de cap , isi face pantofi, isi face bagajele, face focul, de cind ma-sa la facut, a face ochi, il face trist, a face burtă totul e de pe dex online
Ajutama pe mine te rog la istorie
Mersi ! Ok incerc ! ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:35:42+02:00
Tata face focul .
Bunicul isi face pantofii .
Dansa isi face de cap .
1 5 1