Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:54:03+02:00
Vaza este pe mariginea mesei .
Vaza aproape că a căzut . 
Vaza este pictată în culori minunate. 
Vaza este aşezată lângă penarul albastru . 
Vaza vecinului este colorata in tricolorul romaniei.
mmama face de mancare varza
sarmarele sunt varza
varza este frumoasa
varza este delicioasa
2014-11-05T19:55:05+02:00
Parinii mei sunt oameni de vaza
am in vaza flori de crin
florile din vaza ne umple inima cu meresmele lor
as vrea sa-i fac Mariei cadou o vaza
1 3 1