Răspunsuri

2014-11-05T19:52:28+02:00
Cuvinte imprumutate din latina :Basilica(biserica), botez (din baptism), rugaciune (din rogationem), preot (din presbiterius), cruce (din crucem), pacat (din pecatum), inger (din duiangelus), a ara (arare), a semana (seminare), grau (granum), secara (secale),
Laptop ( se scrie si se pronunta ca in engleza )
scuze din greseala vroiam sa raspund la intrebare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:53:26+02:00
Din engleză: handicap: problemă la cap
show: spectacol
weekend: vacanţă

Din latină: literă: componentă a alfabetului
pictor: care face desene, pictează
rege: împărat