Răspunsuri

2014-11-05T19:54:44+02:00
Pe net sunt tot felul de compuneri cauta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T20:00:23+02:00
Eu de dimineata ma trezesc cu gindul ca sa im fac toleta de dimineata sa ma inbrac  mai repede si sa beau un ciai si sa plec la scoala.Mergind la scoala eu parcurg 29 de scar deorece coborind pe scari uneori le numar  si stiu cas 29 .Si iesind de pe scara din bloc mieg pe linga casa si mergind inainte trecind pe linga un magazin.Si iataca a mai ramas putin pina la scoala trec pe linga stadionul scolii apoi o eu la stinga si apoi la dreapta mergind drept inainte apo iar o iau la stinga si iataca sunt in curtea scoli mergind pe linga copii care zburda de dimineata ridic pragul scoli .Si iataca intru in scoala dadind Buna dimineata tuturor mai invirsta decit mine si merg in clasa .Eata asa eu parcurg drumul spre scoala.