Care este figura de stil folosita de autorul Gellu Naum ?
A iesit Apolodor
In costum de vanator.
Are gloante,fel de fel,
Sa ne tinem dupa el.

Merge crunt,merge pe jos
Inarmat si fioros.
O sa fie,parca vad
Jale mare si prapad...
Ce a fost si ce-a urmat
Am vazut si nu ma mir
El e campion de tir
Si ca mare ochitor,
Iepurasii l-au rugat,
Sa le fie profesor.
Va rog furmos ajutati-maaa

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:49:30+02:00
2014-11-05T19:50:31+02:00
Sunt mai multe repetiţia, enumeraţia, metaforă ... 
2 3 2