Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:46:41+02:00
1.Toti oamenii de pre pamint trebuie respectati deoarece trebuie sa fim exemplu pentru toti
2.Profesorul mergind pe coridor
IL saluti respectuos
2.Dis de dimineata vezi profesorul -ajuta-l cu geanta etc

1 5 1
2014-11-05T21:02:21+02:00
1)maturii,profesorii,oamenii cu litera mare,batrinii.                                                2)poti scri cum saluti pe cineva sau cum ajuti o profesoara care a iesit la pensie din scoala.