Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:42:53+02:00
Stea-ua - 2 diftongi = ea + ua
astrigenta
care o fi astrigenta sau stingenta ?:)))
stingenta
Stringent =care nu sufera amanare, urgenta
astringent =care contracta tesuturile
Lamaia este astringenta
2014-11-05T19:42:58+02:00
Steaua-stea-ua
ua- diftong
Lamaia este stingenta.
nu stiu ce sa aleg mai astept un raspuns pentru lamaia este ...
........