Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:44:40+02:00
4x9+12=4x9+12
 5x9-0=5x9+0


pe fiecare dintre cele 9 ronduri dintr-un parc,s-au plantat cate 5 trandafiri rosii si de patru ori mai multi trandafiri albi.cati trandafiri albi s-au uscat daca acum sunt de trei ori mai multi trandafiri albi decat rosii?
9*5=45 trandafiri rosii
45*4=180 trandafiri albi
45*3=135 si 180-135=45 sunt uscati
multumesc mult,esti o draguta
2014-11-05T19:46:40+02:00

Nu stiu daca este corect,insa sper sa fie corect si sa te ajut :*
4x9+12=4x9+12
5x9-0=5x9+0

3 4 3