1.Este un timp bun in martie.(vreme-meteo) 2.Cu timpul vei intelege(incet-incet)3.Din timp in timp merge pe jos(din cand in cand )4.Bine ca ai scris din timp.(cand trebuie)5.A imbatranit inainte de timp(prea devreme)
mersi
ne dai si un 'multumesC?'
ok multumesc
:)))

Răspunsuri

2014-03-04T19:15:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Lucra in tot timpul pe care ei aveau..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T19:17:23+02:00
Timpul se scurge usor.
Nota intreaga  are 4 timpi.  :)