Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:31:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Șprițul înseamnă vin+apă. Deci, apa /vinul este o informație suplimentara, nemaifiind necesară fiindcă este intrinsecă definiției cuvântului 'șpriț'.
vreau sa stiu de ce e pleonasm de vin
Pai, din același motiv cu al 'apei'! Logic!
2014-11-05T19:33:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ambasade străine -ambasadele sunt locuințe care prin intermediul ambasadorilor reprezintă țara respectivă pe teritoriul unui stat cu care are relații diplomatice. Se folosește doar expresia - La ambasade  s-a servit șpriț.-
șprițul - este un adaos de apă minerală,sifon în vin pt. a-i diminua tăria,aciditatea vinului.Deci este greșită expresia șpriț de vin.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
eu vreau sa stiu de ce e pleonasm de vin!!!!
Ori e șpriț, ori e doar vin!