Ce inseamna a stiliza o imagine??Va rog mult ajutati-ma am nevoie sa stilizez un vazon cu flori )

2
A stiliza o imagine inseamna a o face mai simpla. De exemplu la un om,in loc sa-l desenezi cu toate detaliile,poti doar da faci o linie corpu,doua linii picioarele si doua mainile si un cerc capul.
corpul

Răspunsuri

2014-11-08T19:47:27+02:00
A stiliza o imagine inseamna a o face mai cu stil si mai original
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T20:07:43+02:00
Inseamna sa pastrezi forma vazei si a florilor, dar sa adaugi detalii personalizate, cum ar fi un degradeu la petale sau un desen popular pe vaza sau ambele