Răspunsuri

2014-11-05T19:30:48+02:00
Întregul drum este alcătuit din 3 părți : 15+17=32, care reprezintă 2 părți din drum . Rezulta : o parte 32:3=16 km 3•16= 48 Km este tot drumul. Deci e bine . Pe mine m-a ajutat o verișoara de a mea care a fost la mate-INFO . Deci sunt sigur ca e bine
Iti raspund daca si tu mie
Si apropo verifica-ti gramatica Pufoshenia003
uite ti am raspuns ie bine?
acum raspundemi la inrtebare pe care o so gasesti la profilul meu la intrebari pise
puse am vrut sa spun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:36:54+02:00
Daca a parcurs 1/3 din d + 15 km rezulta ca i-au ramas de parcurs 2/3*d-15 km
2/3*d- 15 km= 17 km
2/3*d=15+17=32 km
d=3*32/2 km=48 km

verificare 1/3*48+15+17=48
                16+15+17=48