Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:26:24+02:00
Preseupun ca la (a) este egal, deci: 
a)x+17=23
x=23-17
x=6
b)29-x=11
x=29-11
x=17
c)12*x=48
x=48:12
x=4
d)75:x=3
x=75:3
x=25
e)x:37=42
x=42*37
x=1554
f)18*x+24=150
x=(150-24):18
x=7
x:24+56=80
x=(80-56)*24
x=576
14 4 14
2014-11-05T19:28:35+02:00
A)x=23+17
x=40
b)x=11+29
x=40
c)x=48/12
x=4
d)x=75*3
x=225
e)x=42*37
x=1554
f)18*x=150-24
x=126/18
x=8
g)225/x=68-43
x=225*25
x=5625

h)x/24=80-56
x=24*24
x=576