Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:23:19+02:00
AB²+AC²=49+3*49=196
BC²=14²=196
Deci AB²+AC²=BC² => ΔABC - dreptunghic in A (Teorema reciproca a lui Pitagora)
sin(<C) =  \frac{AB}{BC}  \frac{1}{2} => m(<C)=30 grade.






*Indiciu: La astfel de probleme...cand se cunosc lungimile laturilor si trebuie aflate masurile unghiurilor triunghiului este vorba, mereu, de triunghiuri dreptunghice
Multumesc multt :*!!
cu placere :)
2014-11-05T19:29:23+02:00
AB²+AC²=49+3*49=196 BC²=14²=196 Deci AB²+AC²=BC² => ΔABC - dreptunghic in A (Teorema reciproca a lui Pitagora) sin( m(