Urgeeeeeent! -_- Ma puteti ajuta cu o poezie de 2-3 strofe, la biologie care sa contin macar 6-7 cuvinte din lista : vazduh, cald, cer, intuneca, arsita, miezul zilei,
nouri, furtuna, soare , tunet , apa, stropi ,lunca ,vant, sfori de ploaie, mare(ca apa) , curcubeu, miaza-noapte. ? Dau 15 de puncte! Va rog!

2

Răspunsuri

2014-11-05T19:22:13+02:00
Iata apare curcubeul,
Dispre miaza-noapte
Vine si tunetul 
Stropi maruti cad pe mare          macar o idee nu imi place sa compun poezii asa de mult      
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:32:57+02:00
Afară e-o mare furtună
Dar nu foarte foarte bună,
Pe geam se văd stropii de ploaie, 
Şi-aştept soarele ca pe o văpaie.

Dar uite...curcubeul e pe cer!
Şi asta îmi dă zvoner, 
Că tunete n-o să mai fie
Şi vântul o să fie doar o stafie...

Nu prea fac poezii, dar sper că te-am ajutat. ·ω·
1 5 1