Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Ctx
  • Ambiţios
2014-11-05T19:12:33+02:00
998 este cel mai mare nr natural par de 3 cifre
2014-11-05T19:12:49+02:00
998 daca nu trebuie cu cifre diferite...in caz ca sunt 986
daca sunt diferite Dariuta01 atunci e 986 pentruca trebuie PAR
DACĂ E CU CIFRE DIFERITE ESTE 986 CUM A ZIS DEDE188 , STAPHH
987 e impar
nu e 888 pentru ca nu e cel mai mare..daca e par numai ultima cifra trebuie sa fie (0,2,4,6,8) adica ultima cifra sa fie para in rest nu conteaza si atunci poate sa fie 998... .... nu a scris ca trebuie sa fie un numar diferit...si in caz ca trebuie atunci este numarul 986
Exact [[[ CTX ]]