Substantivul este partea de vorbire care denumește ființe, obiecte, substanțe, locuri, fenomene ale naturii, evenimente și o serie de noțiuni abstracte. Este una din puținele părți de vorbire prezente în toate limbile (o alta este verbul).
n exemplele de mai jos substantivele sînt subliniate:

Tu ești Mircea?
De nu, schimb a ta coroană într-o ramură de spini.
Au venit și-n țara noastră de-au cerut pămînt și apă.
Îmi apăr sărăcia și nevoile și neamul.
substantivul este partea de vorbire care denumeste fiinte , obiecte,fenomene ale naturii etc.

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-05T19:06:22+02:00
Substantivul  este partea de vorbire care denumeste fiinte,lucruri,fenomene ale naturii.
substatntivul este partea de vb care denumeste fiinte,lucruri fenomene ale naturi de acelasi fel
nu uitati ca este o parte de vorbire flexibila.
ea e in clasa a 3 nu ste asta
pentru clasa a treia invata lucruri finte fenomene ale naturi
aha
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:06:33+02:00
Substantivul este partea de propozitie care denumeste :fiinte, lucruri si   fenomene ale naturii. Sper ca ti-am fost de ajutor .