Răspunsuri

2014-11-05T19:04:38+02:00
Care sunt elevi care poarta?care este celalat elev care este imbracat?

ms!
Ce poatră elevii? Ce poatră celălalt băiat?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:04:56+02:00
What are the students wearing? = Ce poatră elevii?
What is the other boy wearing? = Ce poatră celălalt băiat?
Students wear ordinary clothes cred
mss
ce poarta elevii?
ce poarta celalalt baiat?
ms