Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:58:42+02:00
Fata palida , fata rotunda , fata ovala .                                                                  trandafir inmiresmat , trandafir alb , trandafir rosu                                                 lumina puetrnica , lumina stralucitoare , lumina slaba        
multumesc mult...mai ajutat:D:D
cu placere !
sa stii ca epitetul este figura de stil care arata o calitate sau o insusire unei persoane sau unui obiect , de aceea se formeaza cu ajutorul adjectivului sau adverbului .
mersi mult inca odata pentru informatie...
cu placere inca o data !
2014-11-05T19:02:59+02:00
Fata stralucitoare
fata imbujorata
fata plina de iubire
trandafir inmiresmat
trandafir rosu ca focul
trandafir cu puternic parfum de iubire
lumina divina coboara peste noi
lumina face minuni
lumina aduce liniste in suflet si gand