Calculati : a) x · 2x ; b) 0,5y · (-2y) ; c) -4a · (5) ; d) 2a · 3a² · (-a) ; e) (-3,6) · x · (-x) ; f) 4a · 0,5 · ( -10a²b); g)√3x · √5a · (-√15) a-1 ; h) 2a (a + 3b); i) (4x - x²) · x ; j) (3x - 2 ) · (-4x) ;

2

Răspunsuri

  • eu5
  • Ambiţios
2014-11-05T18:54:39+02:00
Raspuunsurile a)2xla putere a 2    b)-1y la putere a 2    c)-20a     scuze dar mai departe nu stiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:00:57+02:00
A) 2x la a doua
b)-1y la a doua 
c)-20a
d) 6a la a treia
e) -3.6x la a doua
f)20a la a treia b 
g) 225a la a doua- 1
h) 2a la a doua + 6ab
i) 4x la a doua - x la a treia
j) -12x la a doua - 8x
1 5 1