Răspunsuri

2014-11-05T18:54:12+02:00
84 : 12 = 7
7 + 3 = 10
84 : ( 10 -  3 ) = 12
84 : 7 = 12
Nu stiu daca e bine...asta e parerea mea.

Am pus 7+3 pentru a rezolva paranteza,fiindca e (x-3) si 10 - 3 = 7
MULTUMESC ORICUM
Nu am stiut cum sa explic,ca facusem si eu la fel ca cel care l-ai declarat "raspunsul cel mai inteligent"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:58:26+02:00

84:(x-3)=12
x-3=84:12
x-3=7
x=7+3
x=10