Ina a rezolvat cu 6 probleme mai multe decat Marian,dar cu 8 mai putin decat Dan.Cu cate probleme a rezolvat Dan mai mult decat Marian?Cate probleme a rezolvat Ina ,daca Dan si Marian au rezolvat impreuna 28 de probleme?

2

Răspunsuri

2014-11-05T18:51:48+02:00
I=6+M D=8+I D+M=28 14 + M+ M=28 2M= 14 M=7 I=13 D=21 D-M=14
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:59:27+02:00
X-Ina
y-Marian
z-Dan

x=y+6
z=x-8
y+x=26
din primele doua rezulta ca z=y-2
y+z=28 rezulta y+y-2=28 rezulta y=15
inlocuim in prima expresie: x=15+6=21
             z=21-8=13
6 4 6