Răspunsuri

2014-11-05T18:48:25+02:00
Poti sa faci astfel:

24h 0 min 0 sec + 2h 42 min 33 sec = 26h 42 min 33 sec 

dupa care 

26h 42 min 33 sec - 21h 7 min 33 sec = 5h 35 min 0 sec.

La inceput am adunat 24 de ore cu 2h 42 min 33 sec pentru ca ora 2,43,33 este dupa ora 12 noaptea. Daca nu intelegi ceva poti sa lasi comentariu cu ce nu ai inteles.

Succes, sper sa te-am ajutat si ai inteles !
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T19:39:54+02:00
24h 0min 0sec+2h 42min 33sec=26h 42min 33sec
26h 42min 33sec-21h 7min 33sec=5h 35min 0sec

14 4 14