Răspunsuri

2014-11-05T18:40:59+02:00
Forta cu care Pamantul atrage orice corp aflat in apropierea lui se numeste forta de greutate.

Forță cu care un corp apasă asupra unei suprafețe se numeste ponderea
18 4 18
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
sunt egale atunci cand si ponderea actioneaza asupra pamantului...
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • eu5
  • Ambiţios
2014-11-05T18:50:03+02:00

forta de greutate G este forta graviationala ,se masaoara in newtonNsi formula acesteia este G=mxg  adica G=masa x acceleratia gravitationala ce este egala cu 10 sa spunem este un corp de masa m=20kg si vrei sa ii afli greutatea atunci faci G=mxg=G=20x10  =200Nnewtoni sper ca team ajutat
10 4 10