Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:40:05+02:00
Arma, caporal, razboi, soldat, comandant, drepturi, comanda, patriotism, castig, dusman
5 4 5
2014-11-05T18:42:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Arme-gloante-soldati-medici-tancuri-tunuri-maior-locotenent-general-misiune
sper ca te-am ajutat?
6 3 6