Răspunsuri

2014-03-04T18:47:01+02:00
X-y=95
x:y=6, iar din teorema impartirii cu rest rezulta ca x =6y, deci
6y+y=95
7y=95
y=95:7
y= 15
x= 80

Sper ca e bine
multumesc
a-b=95,a=6b............inlocuim 6b-b=95 ,deci5b=95=>b=19.........deci a=6*19=144
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T19:10:10+02:00
|---|---|---|---|---|---|nr1
|---|nr2    
dif.este de 5sg. deci   95:5=19 un sg si nr 1
19x6=114 nr1
V114-19=95  114:19=6