Răspunsuri

2014-11-05T18:31:10+02:00
5 la 15;3 la 35;12 la 10 b)9 la 33; 3 la 52; 27 la 9
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:44:44+02:00
Sa le poti scrie crescator ar trebui sa stii care este mai mare si caraea este mai mic
la nr cu puteri ori faci sa aiba aceeasi baza ori aceeasi putere
a)la prima poti face ca puterea sa fie 5
5¹⁵=5³*⁵=(5³)⁵=125⁵
3³⁵=3⁷*⁵=(3⁷)⁵=(3³*3³*3)⁵=(27*27*3)⁵(este mai mare decat 125)
12¹⁰=12²*⁵=(12²)⁵=144⁵
deci trebuie sa comari 125 cu paranteza cu 144
sigur 125 este cel mai mic,apoi 144 ,apoi paranteza
deci nr in ordine crescatoare sunt:5¹⁵,12¹⁰,3³⁵

b)aici faci ca baza sa fie 3
9³³=(3²)33=3²*³³=3⁶⁶
3⁵²
27⁹=(3³)⁹=3³*⁹=3²⁷
acum compari puterile
27,52,66
deci nr:27⁹,3⁵²,9³³

sper ca ai inteles
3 5 3