Dau 34 de puncte celui care rezolva primul problema corect!


80 g de oxid de magneziu reactioneaza cu acidul sulfuric.

Calculati:
a) numarul de moli de sulfat de magneziu care se obtin.
b) cantitatea in grame de apa care se obtine.
c) numarul de molecule de acid sulfuric.

astept 2 ore! Multumesc!
Rezolvare completa!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:42:11+02:00
MgO+H2So4 --> MgSo4+H2O

a).  MgO=Mg+O=12+16=28grame
     nMgSo4= 80/28=2,85 grame moli MgSo4
b). mH2O=80x34/28=2720/28=97,14 grame H2O
c). nH2SO4=80/28=2,85 moli H2SO4
 
 La fiecare subpunct trebuie sa scri prima formula ce am scris-o si sa subliniezi si supraliniezi ce ti se da, ce ti se cere si masele care le-am scris eu. Daca nu stii, uita-te in caiet la lectia predata la clasa si iti vei da seama sigur. Sper ca te-am ajutat!       
1 5 1
2014-11-05T19:00:13+02:00