Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T18:46:36+02:00
Nr. pare consecutive se  noteaza astfel: a, a+2, a+4,..., unde a-este nr. par
tu ai 4 nr. de aflat:
a, a+2, a+4, a+6,
 unde a+a+2+a+4+a+6 = 808
4a + 12=808
4a=796(808-12)
a=796:4
a=199(primul nr. este egal cu 199)
al doilea nr.=199+2=201
al treilea nr.=199+4=203
al patrulea nr.=199+6=205

am modificat. acum este bine
pai iti iese 1 numar 199 nui par si nici celelalte
esti sigur ca nu e impar? altfel nu are cum..
am vb cu o colega si asa io iesit si ei o fac asa si vad daca e bine !! mersi si nu acolo scrie nmr. pare consecutive mersi mult !!
cu placere. poate este o greseala de tipar in cazul in care exercitiul este din culegere
2014-03-04T18:58:30+02:00
A !__________!
b !___________!_2_! 
c !___________!_2!_2!_2!
d !___________!_2!_2!_2!_2!
808-12 = 796
796 :4=19a
19+2 =21b
19+2+2 = 23c
23+2+2+2+2=31 d