Derivatele si compusele din textul:
"Chiar si atunci cand scriu stihuri originale nu fac decat sa talmacesc.
Asa gasesc ca e cu cale.
Numai astfel stihul are un temei sa se-mplineasca si sa fie floare.
Traduc intotdeauna.Traduc in limba romaneasca un cantec pe care inima mea mi-l spune inganat suav,in limba ei." AJUTATIMA PLZ !!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-11-05T18:27:05+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:29:43+02:00