Ce inseamna fancy seeing you again???????????????
va rooog muuuult

2
Haha, suntem la aceeasi lectie! ;D . Eu stiu ca inseamna ' ce bine ca te revad' dar profesoara de engleza a spus ca inseamna ' Imagineaza-ti, ne intalnim din nou! '
de unde esti
L-am mai vazut tradus si in felul acel.a Dar eu zic ca tot stie mai bine profa de engleza.
nu este adevarat inseamna "interesant sa te vad din nou " ai dq prosti

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:24:01+02:00
Ma bucur ca sa te revad.
ba nu inseamna asta, ci ,,Ce surpriza sa te vad din nou"
Nu inseamna asta baaaa
2014-11-05T18:24:52+02:00
Nu-mi vine sa cred ca te revad.  ;)
nu inseamna asta pfffff: )))
asta am gasit pe net asa ca shhh :)))