Răspunsuri

2014-11-05T18:13:32+02:00
Anul Nou este o sarbatoare foarte frumoasa ce o asteptam cu drag in suflet unde intram intr-un anul nou si plin de fericire si bucurie

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:14:37+02:00
In Ajunul Anului Nou, barbatii merg cu Plugul, iar copiii cu Plugusorul. Obiceiul se desfasoara inca din cele mai vechi timpuri, precrestine, atunci cand oamenii faceau urari pentru fertilitatea pamantului si belsugul gospodariei. Tinerii pocnesc din bice ca sa alunge anul vechi si isi acompaniaza cantecul cu clinchete de clopotei. 
In dimineata de Anul Nou , copiii incep colindul cu Sorcova, astfel cei sorcoviti vor avea noroc si vor fi sanatosi tot anul care vine.
2 5 2