Calculati: a) 5x - 4x ; b) 12x - 8x ; c) 14x - x ; d) x - 10x ; e) x - x ; f) -a + 2a +(-3a) ;g) 2x² + x + 3x²; h) 4x + 6x - 10 ; i)3,8y - 1,5y + (-2,3y) ; j) 4x - (-2x ) + y ; k) 3a²b - 5a²b; l) 5(x - 2 ) + 3 ( x - 2 )

2

Răspunsuri

2014-11-05T18:08:52+02:00
A)1x b)4x c)13x e)0 f)-2a h)10x-10  scuze la celelalte nu stiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:21:15+02:00
A)1x
b)4x
c)13x
d)-9x
e)0
f)-a+2a-3a=-a+1a parca asa e nu stiu sigur
g) nu stiu aici 
h)11x-10
i)2,3y-2,3y=o
j)4x+2x+y=6x+y
k)-2a²b
l)5x-10+3x-6
5x+3x=10+6
8x=16
x=16/2 nu stiu sigur daca e bun
x=8
Sper sa te fi ajutat