Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:20:28+02:00
Cel mai mare rege al geto-dacilor, a dominit intre anii 82-44 I.Hr,
In timpul sau statul a avut cea mai mare extindere, cea mai mare armata, 200000 de soldati, au fost refacute cetatile, a infiintat templele circulare de pe muntele Kogaion, a unit pe toti geto-dacii cu ajutorul marelui preot Deceneu.
Bafta.
2 5 2
2014-11-05T20:11:03+02:00
Burebista 82-44 î.Hr. – este cunoscut în istorie ca conducător a statului geto-dac, dar îndeosebi da întemeietor al statului fac.A unificat geto-dacii într-un singur stat.A dus războaie cu alte popoare, și a extins și întărit hotarele.