Răspunsuri

2014-11-05T17:58:06+02:00
Când marea turbează de valuri împinsă                        Şi-şi scutură coama de spume şi vânt,                        Când nori-alung ziua din lumea cea plânsă,                        Când tunete cânt;                         Atunci printre nouri, prin vânt şi prin unde                        O rază de aur se toarce uşor                        Şi-n fundul sălbatec al mării pătrunde                        Prin vânt şi prin nor.                         Ce caută raza din ceruri venită,                        Din galbena steauă ce-aleargă prin cer,                        Ce caută-n mare, în noaptea-i cernită                        Und-razele pier?                         În fundul cel umed al mării turbate,                        În lumea-i noptoasă, în sânu-i de-amar,                        Luceşte o steauă în piatră schimbată,                        În mărgăritar.                         E-amantul a stelei ce palidă trece                        Şi-aruncă prin nori a ei rază de nea,                        E-amantul căzut dintre stele, ce rece                        În mare murea.
scuze ca nu sa primit frumos dar poezia este :))
ambele sun bunicele eu apreciez imi cer scz pt vot
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:58:32+02:00
MareaPân' m-au dus
Ai mei la mare,
Crescui mare.
Mă uitai
Hăt-hăt-hăt
În zare
Şi văzui
Un hău de mare.
Să ai marea la picioare,
Să calci valul liniştit
Şi vrăjit, pe ţărmul zilei
Să priveşti spre răsărit.

Să ai marea la picioare,
Într-o vară de poveste,
Bucuria marea-a mării
Doar în sufletul tău este!

Să ai marea zbuciumată,
Valul să te biciue
Şi s-asculţi, ca niciodată,
Dorul cum se tânguie!

Să ai marea la picioare,
Dragostea-n esenţa sa
Şi tu însuţi să fii mare,
De iubire, undeva...
Marea e toată albastră.
Marea e toată calmă.
Doar inima mea toată urlă
de bucurie. Şi totul e calm.
mersi