Răspunsuri

2014-01-08T22:02:12+02:00
De cate randuri sa fie?
Am scris 5 randuri. Sper ca este bine!
multumesc mult .
Apple va continua să vândă iPhone 4S alături de cele două modele prezentate în această seară. Precomenzile încep pe 13 septembrie, iar dispozitivele vor intra pe câteva pieţe importante începând din 20 septembrie. Cele două iPhone-uri noi vor fi disponibil în 100 de ţări până la sfârşitul anului.Preţurile pentru iPhone 5S sunt anunţate. Versiunea cea mai scumpă, cu memorie de 64 GB, va costa 399 $ cu un contract pe doi ani.
merci .
nu ai pentru ce,sper ca te ajuta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-08T22:07:07+02:00
"MARA" de Ioan Slavici, este o carte interesanta despre care se vorbeste frumos in prezent. Autorul a pus mult suflet cand a tiparit idei nemaiintalnite in paginile subtiri cu miros de vechime ale cartii. Fiind o carte educativa, la sfarsitul aniilor gimnaziului, profesorii hotarasc sa o raspandeasca mai departe eleviilor. Recomandarea mea ar fi ca toti elevii atrasi de literatura sa citeasca aceste randuri magice intalnite in cartea "MARA".
3 5 3