Dezvoltati urmatoarele propozitii simple; Ionel era cuminte. El a plecat. Mama va povesti

2
Ionel era cuminte si frumos . El a plecat la mare cu familia. Mama va povesti ''Alba ca zapada''
imi luasi ideiile
numai ca inlocisi cuvintele mele
inlocuisi
so crezi ca nu e adevarat

Răspunsuri

2014-11-05T17:53:29+02:00
Acestea nu sunt propozitii simple 

Ionel era cuminte si ascultator in societate . El a plecat multumit de nota primita . Mama in curind ne va povesti un basm nou
da, corect,eu aveam în minte frază ,deci mai multe predicate.
Propoziția simplă sau dezvoltată are un singur predicat.
propo. simpla este alcatuita din subiect si predicat si dezvoltate subiect atribut complement si predicat
corect,ai drptate,părțile secundare de propoziție sunt cele care dezvoltă...propoziția.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:55:09+02:00
Ionel era cuminte până când a venit colegul lui de joacă.
El a plecat la magazin să cumpere pâine.
Mama va povesti tuturor faptul că fiul ei este cumint.
deci il scriu sau ?
Răspunsul dat de Nicolyna este cel corect.Scrie răspunsul ei.
si ale tale sunt corecte
ești drăguță,mulțumesc mult
Ionel era cuminte si mama il lauda