Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:43:33+02:00
I.Cati litri de benzina au ramas?
456-273=183 l
Cati litri de motorina au ramas?
352-162=190 l
Catilitri de combustibil au ramas?
183+190=373 l
II.Cati litri de combustibil au ramas?
(456-273)+(352-162)
=183+190
=373 l
  • Utilizator Brainly
2014-11-05T18:56:03+02:00

A1.cati l de combustibil erau in benzinarie?
452+352=504 l
2cati l s-au vandut?
162+273=435l
3. cati l au ramas?
504-435=69 l
B.(452+352)-(162+273)=
504-435=69 l